Правила обміну взуття
При виявленні в купленій взуття одного або декількох дефектів виробничого характеру покупець має право за своїм вибором протягом встановлених гарантійних строків носіння обміняти її на взуття будь-якої моделі або одержати сплачену за неї грошову суму або здати в магазин для безоплатного ремонту підприємством-виробником за умови, що покупець знаходиться в одному місті з магазином.
Гарантійні терміни шкарпетки на взуття обчислюються з дня покупки взуття, а на обмінну - з дня її обміну.
Обмін недоброякісної взуття здійснюється за письмовою заявою покупця. До заяви має бути додано товарний або касовий чек, виданий магазином. Взуття для обміну пред'являється покупцем в незабрудненому вигляді. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і псування упаковки. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. Товари в зіпсованої упаковці, в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки до поверненню не приймаються!
В разі обміну недоброякісної взуття на взуття інший моделі з покупцем проводиться відповідний перерахунок, виходячи з грошової суми, зазначеної при покупці.
Не підлягає обміну або безоплатного ремонту взуття:
- зношена; з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах, що не відповідають її призначенню;
- з механічними пошкодженнями (подряпини, порізи, «здираючи» і так далі); деформована в результаті неправильної шкарпетки, сушки, яка втратила якість в результаті хімічного впливу, і з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набойок, прикріплення металевих косяків, приклеювання профілактичної підметки , якщо така лагодження не спричинила за собою утворення дефектів);
- куплена в комісійних магазинах, а також знижені в ціні.
Повернення неякісного взуття
В разі повернення неякісного взуття:
- взуття повинна бути чистою, без слідів примірки;
- взуття повинна мати всі комплектуючі;
- взуття повинна бути упакована в фірмові індивідуальні коробки;
- не допускається нанесення власної маркування на взуття або коробки (цінники і інші деталі)
Повернення взуття, колишньої в експлуатації протягом гарантійного терміну.
В разі повернення взуття, була в експлуатації протягом гарантійного терміну:
- взуття повинна бути чистою і сухою;
- необхідно підтвердження про продаж (товарний, касовий чек);
- при відсутності зламаною або пошкодженої деталі взуття, що була в експлуатації, до поверненню не приймається;
- взуття, що ремонті, до повернення не приймається.